Søknadsfrist og oppsigelse
Søknad:
- Søknadsfrist for nytt skoleår er 1. mai. Hovedopptak for kommende skoleår gjøres i mai/juni.
- Skolen tar i mot søknader hele året, og det vil tilbys plass gjennom året dersom det er ledig plass.
- Alle kan søke plass hos oss, men barn og unge opp til 20 år blir prioritert. Om vi har ledig kapasitet tar vi inn voksne elever.
- Søknadsskjema finner du her
Instrumentleie:
- Elever som leier instrument faktureres for dette sammen med semesteravgiften.
- Elever under 20 år prioriteres ved instrumentutleie.
Oppsigelse:
- Alle oppsigelser skal skje skriftlig til kulturskolens administrasjon.
- Oppsigelsesfrist for neste skoleår er 1. mai, dette gjøres i «re-registringen» i Speedadmin. Du kan gjøre det her
- Oppsigelsesfrist for vårsemesteret er 1. desember.
- Ved oppsigelse etter oppsigelsesfrist vil faktura for påfølgende semester være gjeldende.