Nye telefontider

Boligkontoret vil være tilgjengelig på telefon hver ukedag mellom kl. 13.00 og 15.00. Dette gjør det enklere for deg som trenger informasjon om boligtilbud, leieavtaler, eller bistand med boligrelaterte spørsmål, å komme i kontakt med dem.
De som har en sak til behandling, kan kontakte sin saksbehandler direkte i telefontiden. De som har mottatt brev eller annen informasjon fra kommunen, vil ha fått oppgitt direktenummer til sin saksbehandler for raskere oppfølging.

Alternativer for kontakt

Dersom du har spørsmål utenom telefontiden eller trenger hjelp med utfylling av skjemaer, kan du også henvende deg til Servicetorget på rådhuset. Her kan du møte opp personlig eller ta kontakt via telefon på 75 55 50 00. Servicetorget har utvidet åpningstid og kan assistere med en rekke tjenester, inkludert veiledning om boligspørsmål.

Enklere tilgang til tjenester

Denne endringen er ment å bidra til en mer effektiv behandling av henvendelser, samtidig som Servicetorget fungerer som et supplement for de som trenger hjelp utenfor Boligkontorets telefontider.

Les mer om kommunal bolig