Bodø kommune har det siste halvannet året jobbet med å utvikle en helt ny nettside, og siden mars har publikum kunnet prøve en test-versjon, en såkalt beta, av den nye nettsiden.

I dag, torsdag 2. mai, tas den nye nettsiden i bruk for fullt.

Ønsker tilbakemeldinger
Prosjektleder Tor-Einar Schøning håper folket tar godt imot og blir fornøyde med den nye nettsiden.

Schøning påpeker at det i en overgangsperiode fortsatt vil være områder som ikke er fullt ut overført, og prosjektlederen ønsker fortsatt tilbakemeldinger fra folket.

- Dersom du ser feil og mangler eller savner informasjon, setter vi stor pris på tilbakemeldinger, sier Schøning.

Her kan du gi dine tilbakemeldinger: bodo.kommune.no/gi-oss-tilbakemelding/

Flere forskjeller

I prosessen med utviklingen av den nye nettsiden, er det jobbet bredt internt i kommunen og i godt samarbeid på tvers av avdelingene.

Bortsett fra nytt utseende er det en rekke forskjeller og forbedringer på den nye nettsiden sammenlignet med den forrige utgaven av bodo.kommune.no.

Den nye nettsiden er godt tilpasset smarttelefoner, den har bedre søkefunksjon og det skal legges enda bedre til rette for innsyn og medvirkning.

I tillegg er det en «Min side»-løsning som vil utvides fortløpende.

- Hovedmålet er uansett å gjøre det enklere for folk flest, sier Tor-Einar Schøning.

Velkommen til nye bodo.kommune.no!