Dette vil være en unik mulighet for å bli hørt og bidra til utformingen av en plan som vil påvirke fremtidens idrett- og friluftsliv i Bodø kommune.
 -Vi håper at mange vil delta på åpent møte og bidra til en plan som reflekterer deres ønsker og behov for idrett og friluftsliv i vår kommune, sier Lars Bang, seksjonsleder for idrett og friluftsliv i Oppvekst- og kulturavdelingen.

Det er også mulig å sende skriftlige innspill gjennom kommunens digitale medvirkningsportal på bodo.smartbyene.no. Fristen for å gi innspill er 15. mars 2023.

Dette strategidokumentet vil være en viktig politisk plan for fagområdene idrett, egenorganisert aktivitet og friluftsliv, og vil være et krav for å søke statlige spillemidler. Bodø kommune ønsker at alle innbyggere skal ha muligheten til å bidra med synspunkter og innspill til planarbeidet