Mellom mars og desember har du muligheten til å vinne billetter til kultur- og konsertopplevelser i Bodø.

Målet er å skape engasjement for alt det fantastiske som innbyggerne i Bodø kommune opplever i Kulturhovedsåret. Hver måned får en egen fotokonkurranse, med et eget tema og en egen premie. Hvordan man tolker temaet er opp til hver og en når de tar bilder.

På listen over premier de kommende månedene er det blant annet flere billetter til Parkenfestivalen, Bryan Adams-konserten, og en rekke andre ting.

Fotokonkurranse 1. - 30. JUNI
TEMA: “SOMMERLYS”

Premier: Billett til Bryan Adams-konsert

I våre første fotokonkurranser har vi fått inn utrolig mange flotte bilder.

10.juni avslører vi vinnerbildene på Facebook og Instagram fra forrige måned!

Men nå er det duket for nok en ny konkurranse, og denne gangen er det billett til Bryan Adams-konsert som er premien.

Teamaet for juni er; Sommerlys.

Sommerlys er noe som ikke er vanskelig å få i Bodø. Vi lever i en by velsignet med nydelig lys på sommeren - døgnet rundt. Men hva er det for deg? Solstråler som lyser opp et lekende barn, eller lys som borrer seg gjennom skyene på kvelden. Kanskje kan du vise morgenlyset som sier god morgen når du er ute å går, eller midnattsolen som henger over jordene og havet. Vi gleder oss til å se hva du får til.

Vinnerne blir annonsert i starten av juli.

Kriterier for konkurransen:

• Bildet må være tatt i temaets måned.

• Bildet må tagges med #FotoBodo2024. Det kan gjøres på Instagram, på Facebook eller begge stedene samtidig.
    Obs: Bilder som legges på Facebook må huskes av for “offentlig” slik at man kan se det uten å være facebook-venn med deg.

Vinnerbildene vil bli presentert i kommunens sosiale kanaler, men de øvrige bildene som er med i konkurransen vil ikke bli brukt i andre sammenhenger enn fotokonkurransen.

Som nevnt ønsker kommunen å skape engasjement, så gjerne tagg Bodø kommune og Bodø2024 i din post og vis verden hva som skjer i den fantastiske kulturhovedstaden vår i år, enten det er en konsert i sentrum, grilling i hagen eller en avslappingsdag på sofaen.

Ny konkurranse annonseres rundt 1. juli.

Lykke til!