Her ser du folkemøtet direkte tirsdag klokken 18:00:

Møtet er i Folkeforum, Bodø rådhus. Møtet vil streames på kommunens plattformer og det er mulighet og delta på møtet via teams.

Påmelding
Det vil være mulighet for inntil 10 personer å ha fysisk oppmøte på rådhuset, i forbindelse med møtet.

- Her er det først til mølla som gjelder, og dersom man ønsker en plass blant de 10, må man benytte seg av følgende påmeldingslink:

Det opplyser prosjektleder Stian Aase i Bodø kommune.

- Dersom man ikke får en av de 10 plassene, så kan man delta på Teams, sier Aase og opplyser videre at dersom man vil delta på Teams må det sendes påmelding på epost til:

Mål og visjoner
Bodø kommune har nylig varslet oppstart av reguleringsplan for området kalt Kulturhavna.

Planen er et samarbeid mellom Bodø kommune, Bodø havn og Bodø 2024. Bodø kommune v/Byutvikling utarbeider planen.

- I møtet skal vi presentere mål og visjoner med prosjektet og reguleringsplanen, sier Stian Aase.

Innspill
Dersom det er ønskelig å bidra til planarbeidet oppfordres det å sende innspill til Bodø kommune.

Mer informasjon om planarbeidet og hvordan den enkelte kan bidra til planarbeidet finnes her: