Trenger du hjelp?
På min side kan du lese og svare på brev fra kommunen. · På Min side - Bodø kommune kan du lese brev kommunen har sendt til deg elektronisk. Det er de samme brevene du som du har mottatt i din digitale postboks. Du kan også svare direkte på brevene i de elektroniske løsningene. · Har du spørsmål? Send de på e-post til servicetorget@bodo.kommune.no. Husk å merk e-posten med saksnummer.
Servicetorget kan kontaktes på telefon:75 55 50 00. Åpningstid, se vår hjemmeside.
Byggesaksbehandlerne kan nås på telefon mellom kl. 12:00 og 15:30. Vennligst ha saksnummeret ditt klart på forhånd. Offentlige dokumenter for bygg og plansaker kan du laste ned og lese via vår innsynsportal Innsyn - Bodø kommune
Byggesak har åpent for kundeveiledning tirsdagene kl. 12 – 14 og torsdagene kl. 9 – 11. Da kan du komme uten avtale og få hjelp i din sak.
.Da kan du komme og få hjelp i din sak. Når du kommer til rådhuset, må du registrere deg på onVisit-maskinen. Trykk: Jeg har avtale, ditt tlf.nr og navn. Fyll inn hvem du skal prate med. Spør i Servicetorget om hvem som har kundevakt. Dere blir ropt opp etter tur. Er det mange som trenger hjelp, justeres tiden hver kunde får.
Byggesaksveileder har begrenset tid til hver enkelt, det er derfor viktig at du setter deg godt inn i saken før du besøker oss. Her finner du gjeldende reguleringsplan for din eiendom Bodø kommune kartportal
Lov og forskrift
Veiledere og dimensjoneringskriterier for de enkelte løsningene er beskrevet i VA/Miljø-bladene:
Avløpsanlegg
Se også følgende nettsider for veiledning til etablering av privat avløpsanlegg: