Bodø kommune, sammen med Forsvaret i Bodø garnison, Norges veteranforbund for internasjonale operasjoner og Bodø domkirke ønsker å hedre veteraner som har tjenestegjort i utlandet.

Onsdag 8. mai klokken 12.30 starter oppstillingen utenfor domkirken.

Etter klokkespill, overflyvning av F-16 og kransnedleggelse blir det holdt en veterangudstjeneste i kirken.

Gjestene ønskes så velkommen av ordfører Ida Maria Pinnerød i menighetssalen, hvor det blir servert lunsj.

Statsråd Monica Mæland vil gi en hilsen fra Regjeringen.

Påmelding

Om du ønsker å melde deg på, så ta direkte kontakt med veterankontakten for Bodø kommune, Svein Inge Johansen. Han er tilgjengelig på e-post: svein.inge.johansen@bodo.kommune.no, eller på telefon 907 45 953

Hjertelig velkommen!

Program for dagen