1. Sterk hjerne med aktiv kropp: Hjerneforsker og fastlege Ole Petter Hjelle gir en innføring i vår fantastiske hjerne og forklarer hvorfor fysisk aktivitet er det beste du kan gjøre for å holde ditt viktigste organ i form. 
  2. Hverdagspsyk: av psykologene Carina Carl og Rebekka Egeland. I hverdagspsyk får vi psykologisk innsikt og kunnskap som kan hjelpe oss å håndtere motgang og ha det bedre. 
  3. Ungdomsårene - av barnepsykolog Hedvig Montgomery. Denne boken hjelper deg å forstå ungdommens prosjekt, og vil være til hjelp for alle foreldre som synes det er utfordrende når dagen kommer der døren til barnerommet lukkes.  
  4. Jenteboka – av legene Nina Brochmann, Ellen Støkken Dahl. Ellen og Ninas guide til puberteten.
  5. Sterkere - Martin Norum og Benjamin Christensen. De to treningsekspertene legger stor vekt på konkrete råd som du umiddelbart kan ta i bruk. De bygger på moderne forskning om trening så vel som sine egne erfaringer gjennom tusenvis av PT- timer. 
  6. Inni er vi alltid unge - av Psykolog, forfatter og samlivsspaltist Sissel Gran. En bok om aldring.
  7. Kreativ dagbok - Jocelyn De Kwant. Denne vakkert illustrerte dagboken inneholder 365 kreative øvelser som hjelper deg til å være mer til stede i nået ved å tegne, skrive, leke, ta vare på relasjonene dine og sist, men ikke minst, bare være.  
  8. Fattig student - Karen Elene Thorsen. Her finner du 20 ukesmenyer for under 250 kroner, smarte restemåltider, sparetips og masse andre geniale råd for deg som vil være økonomisk og mett!
  9. Sjef i eget liv - Ingvard Wilhelmsen. En bok om kognitiv terapi. Boken kan hjelpe deg å finne, og beholde, den gode balansen mellom aktivitet og hvile, arbeid og fritid, nærhet og distanse, yte og nyte. 
  10. Matprepp - Ingvill Måkestad Bovim. For deg som vil lære mer om å forberede sunn mat på forhånd og planlegge måltider.